ایران نوحه|دانلود مداحی و مولودی تصویری

زندگی نامه کربلایی حمید علیمی

 

حمیدرضا علیمی فر با شهرت کربلایی حمید علیمی در سال ۱۳۵۹ در اصفهان متولد شد.

او از کودکی علاقه فراوانی به مداحی داشت. حمید علیمی را می توان تنها شاگرد خلف مرحوم سید جواد ذاکر دانست. در سال ۱۳۸۳ اوج فعالیت های حمید علیمی زیر نظر سید جواد ذاکر بود. پس از فوت سید جواد ذاکر حمید علیمی پشتیبان و استادی بزرگ را از دست داد اما تلاش های خود را بیشتر کرد تا بتواند سبک و روش و منش سید جواد ذاکر را ادامه دهد.

حمید علیمی خود شاعر است و اشعار معنوی و عرفانی می سراید و از اشعار خود در مداحی ها استفاده می کند. از نظر بسیاری از کارشناسان مذهبی حمید علیمی تنها مداحی است که می تواند غزل های معنوی در فضای هیئتی اجرا کند.

 

 

حمید علیمی در اصفهان زندگی می کند و جلسات هفتگی هیئت مکتب الحسین را در خیابان عبدالرزاق برگزار می کند. مراسم دهه اول محرم هیئت حمید علیمی در خیابان میر برگزار می شود که با استقبال گسترده مردم شهر اصفهان و شهرهای اطراف اصفهان روبه رو می شود.

حضور حمید علیمی در میدان نبرد با تکفیری های داعشی در کشور سوریه به خبر اول رسانه ها تبدیل شد. حمید علیمی اعلام کرد که به خاطر اعتقادات شخصی خود به نیروهای مدافع حرم پیوسته است. اجرای چند مداحی و نوحه در وصف حضرت زینب (س) و مدافعان حرم در هیئت عبدالرضا هلالی در تهران مورد توجه جوانان مذهبی قرار گرفت.

 


پاسخ دهید

دیدگاه شما