ایران نوحه|دانلود مداحی و مولودی تصویری

زندگی نامه سید مجید بنی فاطمه

 

سید مجید در خانواده ایی مذهبی در بهمن ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.

سید مجید در ۷ سالگی علاقه خود به مداحی را نشان داد و تلاش کرد تا در جلسات مذهبی شرکت کند. به گفته خودش در سال ۷۳ در مراسم تشیع شهدای دفاع مقدس با حاج سعید حدادیان آشنا شد. این آشنایی باعث شد تا در مراسم های حاج سعید حدادیان شرکت کند و برای اولین بار در مراسم میلاد امام زمان (عج) به اجرای مراسم پرداخت.

سید مجید در مصاحبه ایی اعلام کرده که بیشترین تاثیر را در زندگی مداحی او حاج سعید حدادیان داشته است.  چون سید مجید علاقه زیادی به شعر در منزلت ائمه اطهار داشت در جلسات حاج علی انسانی در صنف لباس فروشها حضور پیدا می کرد. حاج منصور ارضی هم که به عنوان استاد همه مداحان به حساب می آیند.

سید مجید علاقه زیادی به مطالع دارد و در هر ۲۴ ساعت شبانه روز چند ساعتی را به مطالعه می پردازد. علاقه سید مجید بنی فاطمه به کتب عرفانی و مقتل است. نظر سید مجید بنی فاطمه درباره مداحی این است که باید در مداحی به رایت مندی اهل بیت و خواست آن ها از شعیانشان توجه کرد. نباید از زمان شعر خوانی در مدح صاحب الزمان ولی عصر (عج) کم کرد و به اجرای نوحه خوانی های شور پرداخت.

سید مجید از مداحانی است که بسیار مورد توجه جوانان است و مراسم ها و جلسات آن ها همیشه شلوغ است. صفحات مجازی سید مجید بنی فاطمه از نظر تعداد فالوئر و دنبال کننده عدد بسیار بالایی دارد. صفحه اینستاگرام سید مجید بنی فاطمه نزید با ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

 


پاسخ دهید

دیدگاه شما